Napravo sestavljajo: en glavni kontaktor (
TR1F), en pretokovni termični rele (
TR2HF), zelena tipka VKLOP, rdeča tipka IZKLOP in
ohišje, sestavljeno iz dveh delov iz umetne mase oziroma jeklene pločevine. Tehnični parametri
Kontaktorja določajo, kolikšno zmogljivost ima lahko motor, primeren za kombinacijo zagona. S pretokovnim termičnim relejem se natančno nastavi nivo tokovne zaščite, ki se prilagaja tehničnim parametrom varovanega motorja. S tipkama za VKLOP in IZKLOP se motor vklopi in izklopi. Če se motor ustavi zaradi delovanja termo releja, je treba pred ponovnim vklopom pritisniti tipko IZKLOP za sprostitev zaskočnega zapaha!
ohišje zagotavlja mehansko zaščito cele enote in zaščito pred električnim udarom. Ohišje iz umetne mase ali jeklene pločevine je zasnovano tako, da omogoča preprosto montažo na površino s pomočjo pritrdilnih izvrtin, ki se nahajajo na spodnjem delu ohišja. Vpeljavo kablov omogočajo kabelske odprtine (lahko se izbijejo), ki se nahajajo ob strani in na zadnji strani ohišja. Kabli obratovalnega kroga so spredaj, kontaktor in termo rele sta povezana, vgrajena skupaj. Po vpeljavi priklopnih kablov je naprava pripravljena za delovanje. Napravo je potrebno opremiti še z zunanjo zašito za kratek stik!
* Podatki se nanašajo na trifazni motor, delujoč z delta-priklopom.